• header.jpg
  • header2.jpg
  • header4.jpg

Mottó

"Kérlek, ne vigyél el semmit, csak a fotóidat, ne hagyj itt semmit, csak a lábnyomodat, ne ölj meg semmit, csak az idődet!"

Könyv

Belépés

Egy pohár tea mellett...

alt

Egy pohár tea előttem és írok, legalábbis próbálok. Ez nem kényszer, beidegződött megszokás sem, nem mondanám, hogy hobbi, hisz szép lassan életformává alakította magát a betűk hatalma.

Egy iskolába járós hét következik, csütörtökön, pénteken, egy újabb bizonyítványért kell taposni a közigazgatás útvesztőjén át. Nem vagyok boldog, de ha ezt kell csinálni, akkor legyen, mert régen szerettem tanulni, most meg már az élet tanít engemet… Persze igen, sosem fordítva van, az életet nem lehet tanítani, az a tanító.

Sikerült olyan baráti pecát összehozni a barátomnak, amire már vágytam nagyon. Igen beszélgetni szerettem volna, meg kicsit koccintani párszor, egy kicsit legalább kiengedni a gőzt és nem a halakkal foglalkozni, kivételesen. Nos, sikerült, szalonnát sütöttünk, koccintottunk és nevettünk jókat és elfelejtettük azt a sok gondot, olyan mosolygós nap volt. Este mikor mentünk haza mindketten hallgattunk és tudtuk mi vár ránk és mennyit kell dolgoznunk azért, hogy újra mosolyt csaljon az élet az arcunkra, de nevetni mindig kell, ez fontos.

Hát köszönöm barátom, megérezted, hogy kell egy ilyen peca? Közben, azért néhány hal szórakoztatott bennünket és nem hagyta, hogy unatkozzunk. Napfény az volt, ami végighasított a vízen és csillagot és csillogást varázsolt a víz fölé, ezt is nézhettük.

alt

Kipihentük magunkat egész estig horgásztunk, majd elindultunk volna haza, de olyan érzésem volt, hogy még egy horgászbot maradjon ott, hisz nem fogtam pontyot ma. Mindent összepakoltam, de még utoljára, hátha egy ponty lenne...

Elfordultam, majd a horgászbot majdnem bedőlt a vízbe, mert rákapott egy szép ponty. Valahogy így sikerüljön minden kívánsága mindenkinek…