• header.jpg
  • header2.jpg
  • header4.jpg

Mottó

"Kérlek, ne vigyél el semmit, csak a fotóidat, ne hagyj itt semmit, csak a lábnyomodat, ne ölj meg semmit, csak az idődet!"

Könyv

Belépés

HorgaszFirkasz - Egy feederes naplója

Címke: Daru tó

Téli feltöltődés…
2016.02.21 06:43:26

alt

Még jócskán benne járunk a télbe, de pár telefonhívás után kiderül, Peti barátom eljön egy közös pecára velem. A helyszín nem is kérdés, mivel kedvenc szakterülete a matchbotozás, így jelenleg csak a Daru tó jöhet szóba, szóval téli matchbot suhogás a menü. Már mellettem is ül, minimális cucc a csomagtartóba, meleg ruha, csizma, botzsák irány a vízpart!

Címkék: ponty | feeder | Daru tó | tél | match

Találatok: 786 | Bővebben...

Februári pontyparádé
2016.02.08 04:37:15

Kicsit szokatlan számomra, de vasárnap megyünk horgászni Zolival. Nem szoktam ilyenkor menni, de most így sikerült.  Persze nem baj az csak ugye így nem lehet könnyen megírni az embernek a  vízparton történteket, hisz másnap munka, no meg magához is kéne térnie az embernek, kiolvadni és visszazökkeni a hétköznapok hősei közzé…

Címkék: ponty | Daru tó | feeder | tél

Találatok: 690 | Bővebben...

Egy őszi verseny
2015.11.16 19:56:14

alt

Bár nem igazán akartam már idén versenyezni, de mégiscsak sikerült egy picit rávenni magam habár Dudás Imi is jött velem, így volt teljes az ötlet. Már előre megbeszéltük mennyi dolog van még otthon is, szóval egy verseny letudva és indulás haza. Bizony, várja az ifjú horgász-világbajnoknő jelölt, Dudás Viktória a legifjabb és vinni kell ám úszni, csak el kell valahol kezdeni ezt a vizes-pecás dolgot, ugye előbb mint járni…

Címkék: Daru tó | verseny

Találatok: 596 | Bővebben...

Harangi Csaba
Ütős kis nap a Darun (Speciál-Mix method teszt II. rész)
2015.09.15 03:35:15

alt

Kicsit furán éreztem magam a héten, hiszen két nap szabadság kivéve a munkahelyen, de minek is hisz terveim igen hamar dugába dőltek… Az autóm hiánya igencsak megváltoztatott mindent, sok mindenről lemondtam és nem terveztem semmit sehova. Azért az én Rohács Peti barátom megjelent és gondoskodott róla, hogy a szabadságom mégiscsak pecával teljen, de akár még egy új etetőanyag tesztje is beleférjen!

Címkék: feeder | Speciál Mix | ponty | Daru tó

Találatok: 722 | Bővebben...

Harangi Csaba
Amikor eljön a 4-ik X ideje…
2015.08.09 10:46:55

alt

Valaha egyszer megismerkedtem egy rendkívüli horgásszal, igazság szerint nem is tudtam ki ő… A munkahelyemen intézett valamit, pont ő volt az  ügyfelem  és míg magyaráztam a szabályokat, rájöttem együtt voltunk legutóbb egy versenyen.  Néhány hét múlva már a Tiszán ültünk egy csónakban együtt. Rég volt, de azóta is egy csónakban evezünk és nagyon örülök hogy ismerhetem Rohács Peti barátom, immár 40 évesen

Címkék: Daru tó

Találatok: 745 | Bővebben...

Daru tavi relax peca…
2015.06.21 04:00:15

alt

Szombat következik és a család mindkét felnőtt tagjának, borzalmasan kellene csend és magány valahol.. Annyira kellene, mint egy falat kenyér, ma elég lenne feküdni valahol becsukott szemmel és átgondolni mindent, vagy inkább nem gondolni semmire. Gurul a Skoda, de csak lelassít a Látóképi tónál, mivel verseny van így suhan tovább a közeli Daru tóra…

Címkék: ponty | feeder | Daru tó

Találatok: 731 | Bővebben...

Harangi Csaba
Elkezdődött a Horgászbarátok Vándorkupája 2015-ben is!
2015.04.13 19:03:52

alt

Megnyugtató számomra, hogy még mindig együtt van négy csapat és még mindig tart ez a nagyszerű ötlet, mely valaha megfogant Király Laci barátom fejében és lám újra itt vagyunk, 2015.04.11-én a Daru tó partján. Itt vannak az állandó résztvevők: King Fish Team, Kárókatonák Team, Big Fish Team, Professional Team. Akkor mindent bele újra hát 2015-ben is, 4 csapat, 12 ember egymás ellen 4 alkalommal, ki lesz a legjobb a végén?

Címkék: verseny | Daru tó

Találatok: 736 | Bővebben...

A Big Fish Team télbúcsúztatója
2015.02.22 05:49:06

alt

Kezd vége lenni a télnek és talán már az is megesik, hogy van szabad vízfelület a horgászok nem kis örömére. Nagyon akartam már azt is így tél végével, legyen együtt a baráti társaságunk,  álljon össze a Big Fish Team egy jó pecára. Majdnem sikerült is, csak Krisztián nem tudott jönni, de Frici és Peti már a Daru tó partján szerelt, nagy örömömre.

Címkék: Daru tó | Big Fish Team | barátság

Találatok: 653 | Bővebben...

Harangi Csaba
Decemberben is hajlik a feeder…
2014.12.13 04:50:47

alt

Már teljesen belegyalogoltunk a télbe, az emberek ajándékért rohangálnak, fenyőfákat is lehet vásárolni, a debreceni karácsonyi kirakodóvásár is elkezdődött. Debrecen fényben pompázik, ezt nézem a szélvédő mögül, míg Petiért megyek hisz nem kérdés, horgászni megyünk…

Címkék: HJG Drescher | Daru tó | feeder

Találatok: 826 | Bővebben...

Novemberi „kánikula”…
2014.11.09 06:51:23

alt

Tény és való november 8-a van és a Skoda szaporán gurul a Daru tóra, nem mondható hidegnek az időjárás, kicsit sem. Végül is nem is horgászat ma a cél, hiszen csak megbeszéltem egy kitűnő versenyhorgásszal egy találkozót, akinek pont matchbotos versenye van itt, tehát a versenypálya is foglalt. Nem is biztos hogy horgászhatok én, legfeljebb ha van olyan hely ami kimaradt a szektorok kijelölése után, talán…

Címkék: HJG Drescher | rakós | Daru tó | Colmic

Találatok: 850 | Bővebben...

1. oldal / 3
<< Első < Előző 1 2 3 Következő > Utolsó >>

Eseménynaptár

Chat Box

UTOLSÓ ÜZI: 6 éve, 7 hónapja
  • harangi_csab : AZ az igazság az emberek ilyenkor ki vannak éhezve a versenyre, gondoltam hogy így lesz. 2012-2013-as ébvekben ugyanez történt.
  • sancika101 : Csabi bácsi. Hamar megtelt a nevezési lista.
  • techy : Köszönöm szépen :)
  • harangi_csab : 70/4536347
  • techy : Sziasztok a Daru-tó telefonszámát meg tudná adni valaki? Pénteken szeretnék ott horgászni egyet, ha van rá mód :)
  • harangi_csab : «link»
  • harangi_csab : Ez az új Tesco és annak az előterében van egy hatalmas horgászáruház, az lesz az.
  • harangi_csab : 4030 Debrecen Mikepércsi út 73/A / Tesco-ban/
  • techy : Szabad megkérdeznem, hogy «link» az itt említett bolt hol található? Előre is köszönöm a választ.
  • harangi_csab : Szia Maci! Örülök hogy érezted magad, látod az ember egy kicsit B.újvárosi is marad mindig. Már azt hittem nem lesz földim a versenyen, de Taki tartotta bennem a lelket..:) Lesz még ilyen verseny. Örülök tetszik a blog..

Használathoz be kell jelentkezni!