• header.jpg
  • header2.jpg
  • header4.jpg

Mottó

"Kérlek, ne vigyél el semmit, csak a fotóidat, ne hagyj itt semmit, csak a lábnyomodat, ne ölj meg semmit, csak az idődet!"

Könyv

Belépés

HorgaszFirkasz - Egy feederes naplója

Harangi Csaba
Évadnyitó feederezés 2015-ben!!
2015.01.04 04:54:47
alt

Elkezdődött az Új Év, de most nem fogadkoztam semmit hanem várom kezdődjék el, legyenek horgászversenyek, fogások, szép halak és majd látom milyen év lesz.  Alig vártam, hogy meg legyen az első horgászata 2015-nek, de este hangos kopogással esett az ónos eső… Ez több mint aggasztó, a kis  apró jégdarabkák gyönyörűen ráfagynak az útra és csodás jégpálya lakul ki az úton… Jól kezdődik, de akkor is megyünk!

Varga Janival és Fekécs Zolival meg van beszélve a találka a sofőr én vagyok, de a jó társaság máris fogyatkozott mert Zoli jégmentesítési munkára van berendelve, de munka után jön utánunk. Így egyelőre ketten indulunk Janival a nem épp biztonságos úton, a Hajdúszoboszlón található csónakázó tóhoz, magyarul termálvízben fogunk horgászni.

Látom Varga Jani új feeder csapathoz tartozik, a TOP MIX TEAM feeder versenyzője ül mellettem, mi tagadás jól áll az új sapka én azt kívánom, hogy legyen sikeres éve és teljesüljenek a tervei!

alt

Megérkezünk majd megállapíthatjuk, gyalog sem könnyű eljutni a horgászhelyig, mindent beborított a sík jég és valódi jégszoborrá alakult minden, de csak elcsoszogunk a horgászhelyig.

altalt

Bedobások, majd kíváncsi várakozás bár nem sokáig hiszen egy kisponty görbíti a picker botom, jól kezdődik az új év, ponttyal. Megint kapás most egy kárász köszön be. A két hal után hirtelen csend következik, nem igazán tudom megfogni őket de ilyenkor jó hogy ketten vagyunk, lehet okosságokat kitalálni, tanácsot adni egymásnak.

alt

Jani magyaráz én hallgatom és szerelek, gyorsan és sallangmentesen pár mozdulatból alakítom a szerelést és már dobok is. Pontosan tudom, hogy aki a tanácsot adja nem egy-két versenyre jár, hanem ranglistás feeder versenyekre, no meg az Feeder OB résztvevője is így azok a félszavak is aranyat érnek, ha más nem kárászt…

Megköszönni sincs időm a hasznos tanácsot egymás után jönnek a kárászok, ráérzek a mai pecára. Janinál megszakítás sincs, folyamatosan van kapása és hala, épp etetőanyagot tesztelget, sikerrel.

altalt

Mosolygunk, jó napunk van a csalikat kell igazítgatnunk a halakhoz, váltakozva, hol báb kell, hol pinki, hol csonti.

Már itt van Fekécs Zoli is, igaz egész éjszaka dolgozott de akkor is inkább horgászik velünk, ez az igazi elhivatottság egy hobbi irányába, de ez nem újdonság mi is ilyenek vagyunk. Sosincs akadály, mert ez nem is hobbi inkább életforma. Zolinál is beindul a kárászjárat, hajlik a finom kis picker botja, jönnek a kárászok.

alt

Kisüt a nap és igazi örömpeca jut nekünk, egyszerűen jól esik így kezdeni az évet.

Mind a hárman szeretnénk idén jókat horgászni, izgalmas versenyeken részt venni, talán esetleg egy-egy csillogó kupát a magasba emelni.

Kicsit olyan hihetetlennek tűnik a sok kis finom kapás mellett, hogy egyszer csak a botom bekaszál és szinte megnyúlik a bottartón magam sem hiszem el, csak kapaszkodok a nyélbe és tekerek a fékcsillagon mert nem lesz könnyű dolga a 0,10 mm előkének meg 17-es horognak, de nem ám!! Egyelőre Jani két botja fölött átszáguld a ponty én pedig átmegyek Zoli helyére és felállok egy lapos sziklára, így talán könnyebb lesz szemmel követni a halat. Aggasztó számomra az előke vastagsága, kétségkívül az a leggyengébb pont, előbb utóbb szakadni fog, vagy nem… Mindenesetre már közelben van a hal, Jani benyúl érte és szákban a nyurga ponty.

alt

Leírhatatlan az örömöm, az idei év első pecáján 2015. január 3.-án még egy szép nyurgapontyot is fogok lefinomított cuccal, na szóval évkezdetnek nem is rossz…

Szép mennyiségű kárászt fogtunk össze így kezdtük az évet, no meg volt néhány ponty is mely mosolyt csalt az arcunkra. Kipirultunk a széltől, naptól és elégedetten mentünk haza, a 2015. év elkezdődött!!

Harangi Csaba

Fotók: Harangi Csaba és Varga János

Címkék: feeder | hajdúszoboszlói csónakázótó | újév

Eseménynaptár

Chat Box

UTOLSÓ ÜZI: 6 éve, 8 hónapja
  • harangi_csab : AZ az igazság az emberek ilyenkor ki vannak éhezve a versenyre, gondoltam hogy így lesz. 2012-2013-as ébvekben ugyanez történt.
  • sancika101 : Csabi bácsi. Hamar megtelt a nevezési lista.
  • techy : Köszönöm szépen :)
  • harangi_csab : 70/4536347
  • techy : Sziasztok a Daru-tó telefonszámát meg tudná adni valaki? Pénteken szeretnék ott horgászni egyet, ha van rá mód :)
  • harangi_csab : «link»
  • harangi_csab : Ez az új Tesco és annak az előterében van egy hatalmas horgászáruház, az lesz az.
  • harangi_csab : 4030 Debrecen Mikepércsi út 73/A / Tesco-ban/
  • techy : Szabad megkérdeznem, hogy «link» az itt említett bolt hol található? Előre is köszönöm a választ.
  • harangi_csab : Szia Maci! Örülök hogy érezted magad, látod az ember egy kicsit B.újvárosi is marad mindig. Már azt hittem nem lesz földim a versenyen, de Taki tartotta bennem a lelket..:) Lesz még ilyen verseny. Örülök tetszik a blog..

Használathoz be kell jelentkezni!