• header.jpg
  • header2.jpg
  • header4.jpg

Mottó

"Kérlek, ne vigyél el semmit, csak a fotóidat, ne hagyj itt semmit, csak a lábnyomodat, ne ölj meg semmit, csak az idődet!"

Könyv

Belépés

HorgaszFirkasz - Egy feederes naplója

Harangi Csaba
Karácsonyi ajándék két horgásznak
2012.12.23 21:58:13

alt

Hát ez is eljött, lassan eltelik az év és vége lesz a 2012-nek. Holnap karácsony napja lesz, a szeretet ünnepe. Mielőtt belevetnénk magunkat a karácsonyfa díszítésébe, Robi barátom meg én, elindulunk az év utolsó pecáját megejteni.

A cél a hajdúszoboszlói Csónakázó tó, amiben bizony meleg termálvíz gőzölög. Bíztunk benne, hátha néhány kárász tiszteletét teszi a horgunkon, azzal már elégedettek lennénk, hisz december 23.-a van, nem várhatunk nagy fogást.

altalt

Nyitásra érkeztünk reggel, majd elfoglaltuk a kiválasztott helyet, habár hamar megállapítottuk, nem is egyszerű innen bedobni a terebélyes fák miatt. Éppen csak 10-20 centi légrés maradt az ágak között, hogy megsuhinthassuk a botunkat, dobás céljából. Robi vállalt egy matchbotot és egy feedert, én inkább két feeder mellett tettem le a voksom. Az elején, a matchbot nem is igazán akart működni, a feederek annál inkább, egymás után görbültek a spiccek, Robi ponttyal kezdte a horgászatot.

alt alt

Csak néztünk egymásra, jól kezdődik. A kárászok termetesek voltak, megdolgoztatták a felszerelést, az elején inkább a pinki volt a sláger, de Robi addig erőltette a kukoricát, míg ki nem derült azt is eszik előszeretettel, persze egy kis csonti nem árt ha mellé van tűzve.

alt

Olyan igazi problémás helyen horgásztunk, kimondhatom, nem sokan álltak volna meg itt, ha felemeltem a botom beakadt a fába, ha bevágtam egy gallyon koppant a bot, állandóan mindenre figyelni kellett. Kínunkban már nevettünk, de halak kárpótoltak bennünket mindenért. Igazi vehemens kapások voltak, mint nyáron! Kicsit mozog spicc, majd akkorát hajlik, majdnem leesik a tartóról a feederbot. Egyáltalán nem látszott, hogy tél van, csak a hidegből lehetett rájönni a kapásból nem.

Néhány óra elteltével a Robi matchbotos etetése beérett és félelmetes tempóban szedte a halakat, duci kárász, kisponty jöttek sorban.

Egy olyan időszak is volt, amikor egyszerre fogtunk négy halat, mind a négy boton kapás volt!! A matchbot magától indult a víz felé, a feederen már hal volt és fárasztás közben a másik két bot elfüstölt… Na kérem ezt kellett megoldanunk, de meglett mind a négy…

altalt

A teánkat szorgalmasan ittuk, legyen ami tartsa bennünk a lelket, de a sok kárász, meg a hat ponty, elégedettséggel töltött el bennünket, hát érdemes volt kijönni ma horgászni.

altaltalt

Még egy nagy törpeharcsa is tiszteletét tette nálunk, nem kis meglepetést okozva nekünk.

Mire délután lett, az etetőanyagunk elfogyott, örömmel indultunk haza, lesz mit mesélni a karácsonyfa díszítése közben. Azt hiszem, ma már megkaptuk a karácsonyi ajándékunkat...

BOLDOG BÉKÉS KARÁCSONYT KÍVÁNOK MINDENKINEK!

Harangi Csaba

Címkék: feeder | match | hajdúszoboszlói csónakázótó

Eseménynaptár

Chat Box

UTOLSÓ ÜZI: 6 éve, 8 hónapja
  • harangi_csab : AZ az igazság az emberek ilyenkor ki vannak éhezve a versenyre, gondoltam hogy így lesz. 2012-2013-as ébvekben ugyanez történt.
  • sancika101 : Csabi bácsi. Hamar megtelt a nevezési lista.
  • techy : Köszönöm szépen :)
  • harangi_csab : 70/4536347
  • techy : Sziasztok a Daru-tó telefonszámát meg tudná adni valaki? Pénteken szeretnék ott horgászni egyet, ha van rá mód :)
  • harangi_csab : «link»
  • harangi_csab : Ez az új Tesco és annak az előterében van egy hatalmas horgászáruház, az lesz az.
  • harangi_csab : 4030 Debrecen Mikepércsi út 73/A / Tesco-ban/
  • techy : Szabad megkérdeznem, hogy «link» az itt említett bolt hol található? Előre is köszönöm a választ.
  • harangi_csab : Szia Maci! Örülök hogy érezted magad, látod az ember egy kicsit B.újvárosi is marad mindig. Már azt hittem nem lesz földim a versenyen, de Taki tartotta bennem a lelket..:) Lesz még ilyen verseny. Örülök tetszik a blog..

Használathoz be kell jelentkezni!